• (Android) Art of War: Legions stamina gangguan kod menipu

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Art of War: Legions ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Art of War: Legions IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ stamina gangguan kod menipu ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Art of War: Legions 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Bess gileeee!!!

    Permata ini gg

    Permainan yang sangat menyeronokkan dan intuitif. Kemajuan adalah sedikit menjengkelkan dan penskalaan memerlukan sedikit tweeking tetapi sebaliknya ia dengan cepat menjadi salah satu kegemaran saya. Sesuatu untuk diperbaiki: Pemasa pada peti terlalu panjang, saya telah memaksimumkan tentera saya tetapi masih tidak mempunyai seorang wira yang dinaik taraf 15k untuk satu kad pasukan tetapi 27k untuk tiga? Dada tentera boleh dikatakan tidak berguna. Fungsi VIP memerlukan kerja semula. Jumlah emas dan permata boleh diabaikan dan menonton pertempuran adalah separuh keseronokan.

    Bes ye

    Apl itu sudah lama berhenti melog masuk.... Saya mengemas kininya baru-baru ini, memikirkan ia kerana ia sudah lapuk, tetapi masih, ia tidak melog masuk... Pembangun sila semak perkara ini SEGERA

    Art of War: Legions Stratégie xze

    Art of War: Legions உத்தி zlyd

    Permainan yang bagus, menyukainya, malah menyertai klan. Puak kedudukan teratas membayar wang tunai yang tidak masuk akal untuk bermain untuk wira yang sangat tidak siuman manakala p4p bercampur (pada jumlah pelaburan yang lebih rendah, seperti saya) & f4p menjadi kacau Saya sudah setahun bermain & menyedari bahawa saya pernah mengalaminya. Setiap kali saya hampir bersaing di peringkat teratas, mereka mengalihkan tiang gol dan anda perlu memukul kepala anda terhadap batu (percuma 2 permainan) dan/atau menghabiskan diri anda untuk dilupakan (bayar 2 permainan) hanya untuk menjadi pemain biasa-biasa saja. Hampir selesai dengannya. Ia seronok bukan sekarang

    Dah banyak level lepas tu turun balik level apa punya game lah ni

    Permainan ini hebat sehingga anda menyedari bahawa anda tidak akan pergi jauh tanpa membelanjakan wang untuk membeli pakej dan pakej permainan mahal mereka. Perlawanan arena menjadi rigged selepas beberapa ketika. Anda kehilangan begitu banyak pertempuran menentang orang yang mempunyai tentera yang dikatakan lebih lemah sehingga membuatkan anda ingin membelanjakan wang untuk membangunkan tentera anda. Ia menjadikan semua masa yang anda habiskan untuk mengisar secara percuma tidak berguna... Saya beralih kepada permainan yang tidak menipu saya. Dinyahpasang!

    Saya suka permainan ini tetapi telah membelanjakan terlalu banyak wang dan saya agak kecewa kerana apa yang saya belanjakan nampaknya tidak membantu lebih daripada yang saya jangkakan, juga saya telah cuba memikirkan habuk ajaib dan setakat ini tiada apa-apa tentang bagaimana atau bila atau di mana untuk menggunakannya, juga berharap saya boleh memilih apa yang saya belanjakan wang sebenar bukan sekadar pemberian secara rawak, sebarang bantuan daripada pembangun akan membantu atau sebarang komen atau pautan untuk membantu dalam dilema saya..terima kasih atas hiburan tetapi saya berharap untuk lebih baik bang untuk wang

    Memang best game ni

    Kemas kini terbaharu menghidupkan permainan. Adalah permainan yang bagus sehingga kemas kini September 2020. Sekarang adalah 100% bayar(banyak) untuk bermain. Saya tidak keberatan membayar sedikit untuk permainan yang bagus tetapi untuk meneruskan permainan itu akan menelan kos ratusan dolar selepas kemas kini terkini. Kemas kini Oktober 2020. Lebih teruk lagi sekarang di mana "ciri" baharu ialah "dana pertumbuhan" yang anda perlu beli dengan harga $29 untuk permata dan $19 untuk syiling. Kemas kini 28/5/21... permainan tidak lagi berfungsi pada android.

    Permainan yang bagus, anda boleh membayar tetapi anda juga boleh melalui tanpa membayar. Saya sebenarnya paling suka salah satu permainan sampingan. Mod Ekspedisi. Saya akan memuat turun permainan yang hanya mod itu. Bergerak ke satu bintang. Mereka tidak akan menambah lebih banyak tahap mod ekspedisi. Saya akan mengalihkannya kembali ke 5 jika mereka lakukan. Ia adalah satu-satunya bahagian nilai dalam keseluruhan permainan. Kemas kini, saya mendapat bab baru. Terima kasih. Kembali ke 5 bintang!

    Ia bagus. Saya hanya membayar sekali 4.99 untuk memajukan pasukan saya hanya untuk melihat tetapi anda tidak perlu. Saya banyak menonton ADS untuk mendapatkan syiling dan memajukan pasukan saya ke kuasa 471000. Iklan itu menyakitkan hati. ADS berulang-ulang saya benci melihat ADS yang sama berulang kali. Saya suka apabila ADS pendek. Saya telah menonton banyak ADS sila ubah sedikit

    Saya mengesyorkan permainan ini kepada pemain kerana anda boleh bertempur dalam talian, berhubung melalui puak dan membina tentera. Secara keseluruhan, ini mungkin permainan mudah alih kegemaran saya.

    Best gileeer kalau siapa tak donwlond rugi

    Permainan terlalu mahal apabila anda membeli. Tetapi mudah diperolehi. Jika anda bermain 10 minit anda boleh memperoleh 200 permainan tetapi apabila anda cuba membelinya terlalu mahal seperti 80 james untuk satu dolar. Sila berikan 120 perlawanan sekurang-kurangnya untuk satu dolar. Dan sila gunakan semula harga vip. Untuk sebulan 4.99 atau 9.99 bagus mungkin. Permainan ini sangat mahal sila gunakan semula harga pembelian dalam apl.

    Permainan ini menghiburkan dan ia tidak mengehadkan anda untuk berapa lama bermain dengan mekanik "tenaga". Ia tidak memaksa anda menonton iklan tetapi anda boleh menontonnya untuk meningkatkan ganjaran anda. Permainan ini adalah lurus ke hadapan, tetapi mungkin sedikit terlalu mudah. Secara keseluruhannya saya fikir ia adalah permainan yang sangat hebat yang memberi anda kebebasan untuk memutuskan berapa lama anda mahu bermain tanpa memaksa anda keluar daripadanya dengan iklan. Bagus! Selain itu, semua iklan boleh diubah dan tidak ada yang memaksa anda ke gedung aplikasi, pada Android.

    Tidak mengapa, cuma membosankan. Ia boleh dikatakan mustahil untuk kalah dalam pertempuran. Saya telah sampai ke tahap di mana saya sengaja cuba untuk kalah tetapi masih tidak boleh. Saya akan katakan ai dalam permainan ini memerlukan sedikit usaha, kerana pembentukan pertempuran hampir tidak bermakna kerana cara watak bergerak selepas tahap bermula. Idea yang bagus walaupun

    Kembali dalam akaun saya, lk saya berkata Ini permainan yang licik cuma mahal jika anda membayar untuk bermain! Cadangan saya ialah menonton video dan luangkan masa anda! Permainan yang keren walaupun

    Akhirnya! Selepas berminggu-minggu pepijat yang mengerikan, mereka akhirnya dapat memulihkan keadaan. Permainan berjalan dengan lebih lancar berbanding sebelum ini bagi saya. Hanya kegusaran yang tinggal ialah mod Headhunt adalah membuang masa yang sia-sia. Selain itu, mereka terus mengabaikan berpuluh-puluh idea hebat untuk penambahbaikan daripada pengguna. Tetapi, buat masa ini, saya memberikan 5 penuh ✨ KEMASKINI: -1 bintang bc iklan telah mula ranap permainan lagi dan -1 bintang bc IW gagal mendaftarkan markah kerana tamat masa, yang sepatutnya mustahil sekarang

    Betul lah memang bes nak mampus.

    saya suka permainan ini

    Secara keseluruhannya permainan yang cukup menyeronokkan. Iklan yang anda lihat pada apl lain boleh mengelirukan sedikit tetapi saya rasa keseronokan yang saya perolehi daripada mod ekspedisi cukup banyak menebus apa-apa perkara seperti itu. Saya perhatikan pembangunnya sangat baik dan responsif, jadi itu membuatkan saya berharap permainan itu boleh menjadi lebih daripada apa yang sebenarnya. Satu-satunya hasrat saya ialah untuk lebih banyak tahap ekspedisi, tetapi saya juga faham bahawa mungkin sukar untuk membuat bab baharu semasa cuba memastikan pertempuran itu asli.

    Grafiknya ringkas tetapi menyeronokkan. Ia adalah permainan tentera jenis unit gabungan. Permainan ini menyeronokkan dan anda boleh maju tanpa membayar, dengan menggunakan pengiklanan selepas misi. Pilihan ini tersedia sebagai pilihan supaya anda boleh memilih untuk tidak menggunakannya tetapi maksud saya 3 kali ganda jumlahnya sangat bagus. Mungkin ada yang mengatakan permainan ini mungkin sukar tanpa menonton iklan tetapi ini adalah cara mereka membuat wang mereka. Itu dan mereka yang menggunakan transaksi mikro. Semoga ulasan ini membantu mereka yang tertanya-tanya tentang permainan ini! Cuba ia

    Pasukan AI dalam permainan ini sangat mengerikan. Pasukan yang sentiasa berlari-lari seperti ayam tanpa kepala, menukar sasaran dan tersesat/terperangkap, hanyalah beberapa masalah dengan mekanik permainan. Mod ekspedisi sangat teruk dan tiada satu pun pek yang boleh dibeli bernilai wang. Saya boleh beralih daripada dikuasai oleh lawan dalam satu pertempuran kepada mendominasi lawan yang sama apabila saya mencuba lagi kerana betapa rawaknya AI. Saya benar-benar menyesal membelanjakan sebarang sen untuk permainan ini.

    Biar saya katakan dahulu jika anda mahukan permainan pengumpul wira kilang ini adalah pilihan yang baik. Saya memuat turun kerana iklan yang memaparkan teka-teki dan strategi. Permainan ini bukan itu sahaja. Anda bermain beli mendapatkan unit dan wira dan menaik tarafnya. Bagaimana anda mendapatkan unit dan wira? Bayar mata wang dalam permainan kepada saya RNG untuk mendapatkan unit tersebut. Ia seperti mana-mana permainan pengumpul wira. Serbuan, arena afk, tujuh dosa maut... Saya boleh teruskan. Sudah tentu anda mahu yang terbaik anda membayar wang.

    Iklan itu tidak seperti permainan. Legit, permainan yang sama sekali berbeza daripada yang ditunjukkan dalam iklan di mana ia kononnya menunjukkan rakaman permainan itu. Jangan pasang, mainkan sesuatu yang lain.

    Saya tidak faham rayuan untuk permainan ini. Ia berpura-pura menjadi permainan strategi tetapi tidak sama sekali. Tiada cabaran. Anda hanya menggunakan apa sahaja yang anda buka kunci dan klik fight dan tunggu sehingga tamat kemudian ulangi. Ia amat membosankan. 2 bintang kerana tiada iklan paksa yang bagus sekurang-kurangnya.

    Hari ini atas sebab tertentu ia tidak membenarkan saya log masuk. Saya telah menyahpasang dan memasang semula, tetapi tidak berjaya.

    Betulkan masalah log masuk supaya saya boleh bermain, dan mungkin ini akan meningkat.

    Saya suka permainan ini, tetapi baru-baru ini skrin Barak memutuskan untuk membekukan 100% masa, yang menyebabkan permainan tidak dapat digunakan. :( Saya telah mencuba segala-galanya dan tiada yang membetulkannya, jadi saya terpaksa membatalkan langganan saya dan tidak dapat bermain lagi. Sangat kecewa.


  • Commentaires

    1
    Vendredi 12 Avril à 20:09
    I am sure this paragraph has touched all the internet people, its really really good paragraph on building up new website.
    2
    Samedi 20 Avril à 01:31
    Greetings I am so excited I found your site, I really found you by mistake, while I was researching on Google forr something else, Regardless I am here now and would just like to say thans a lot for a fantastic post and a all round entertaining blog (I also love the theme/design), I don’t have time to read it all at the momnt but I have bookmarked it and also added in your RSS feeds, so when I havce time I will be back to read more, Please do eep up the great work.
    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :