• (iOS) Sonic Dash - Endless Running infinite all hack

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Sonic Dash - Endless Running ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Sonic Dash - Endless Running IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ infinite all hack ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Sonic Dash - Endless Running 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Je to naozaj zábavné, ale prial by som si, aby sme nemuseli robiť misie, aby sme odomkli postavy

    Siren Head Wallpapers and New Tab

    Wild Dinosaur Hunting Clash.io Dobrodružné jgpe

    Je to také ťažké, keď prejdete cez tú jednu časť

    Nenávidím novú grafiku. Nepriatelia, menu a nápisy na konci zón vyzerajú hrozne. Nenávidím novú grafiku natoľko, aby som zmenil svoju recenziu na 1 hviezdičku namiesto 5.

    Edit:. Konečne som mal prístup k stratenému pokroku synchronizovanému s mojím účtom Google Play. Držím slovo, takže 1 hviezdička je teraz 3. Nekonečná bežecká hra s náterom „Sonic the Hedgehog“. Nič prevratné, no napriek tomu solídne a zábavné. Tu a tam sa vyskytlo niekoľko chýb, ktoré sa zvyčajne týkali vyskakovacích reklám.

    Hral som túto hru každý deň a potom som ju nehral 2 alebo 3 dni; len aby som sa vrátil a zistil, že hra sa resetovala, pretože som stratil všetok pokrok dosiahnutý hraním takmer mesiac! Prečo sa to stalo? Ak to takto funguje, budem nútený vymazať a hľadať iné! Prosím odpovedz.

    Download FiFqoverse APK for Android. Install the latest version of FiFqoverse APP for free. ... Sonic Dash - Endless Running on 9Apps. Sonic Dash - Endless

    rušivé reklamy. ak vás nebaví mať polminútové reklamy strkané do vašej tváre po každom behu/úrovni, tak sa od tejto držte ďalej. je to tak zamorené reklamami, polovicu času v hre budete pozerať reklamy. fakt hnusne. čakal som od Segy nejakú slušnosť, ale asi som sa mýlil. oh, a tiež spadne (pomocou S8, aktuálna posledná verzia systému Android). fuj

    Je to naozaj zábavná hra, dôvod, prečo jej dávam 2 hviezdičky, je to, že sú tam napísané offline hry, ale po viac-menej 1 hodine nemôžete urobiť kvíz, kým si nepozriete reklamu, nevadilo mi to, pretože to je jediná vec, ktorú sme mohli urobiť, ale po každej hre je reklama, keď pozerám reklamu, aby som obnovil quest, povedala, že nie je žiadna reklama na pozeranie a počkám 2 hodiny, keď sa vrátim o 4-6 hodín neskôr, quest sa stále neobnovuje a hovorí, že počkaj ďalšie 2 hodiny, je to len toto hranie je strata času.

    Nezaslúži

    Príliš veľa reklám

    Reklamy sú otravné

    Sonic The Hedgehog 2 - Najnovšia Verzia Pre Android

    Toto je najlepšia hra, akú som kedy v živote hral, ale zakaždým, keď dokončím úlohy, potrebuje pripojenie k internetu na ďalšie úlohy, čo je hrozné, prečo by hra nemohla potrebovať pripojenie k internetu


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :